Prosjekter
Kontaktperson, prosjekter
- SKOLERT – Nytt skoleadministrativt system – erfaringer fra lærere, ledere og tillitsvalgte (2024 - 2025)
- Jobbobservasjon i VR (2022 - 2023)
- Kiddy-app for bedre kommunikasjon mellom barnehage og minoritetsspråklige foresatte (2022 - 2023)
- LiMS - Evaluering av bruk av digitale læringsteknologier i Malvik-skolene (2022)
- UniK - Undervisning i koronatiden (2021 - 2022)
Flere publikasjoner
- Digital praksis i Meråkerskolen. Undersøkelse til foresatte, elever og lærere.
- Professional Digital Development among Teachers in 1:1 Schools – Skills, Collaboration, and Needs
- Evaluering av digital praksis i stjørdalsskolen - Resultater fra spørreundersøkelser til foresatte og lærere
- Jobbobservasjon i VR. Et pilotprosjekt.
- Examining how AI capabilities can foster organizational performance in public organizations
- Students' perspectives on learning with tablets – A case study of a Norwegian municipality
- Først og fremst. Behovsdrevet og brukerstyrt digital læringsteknologi for førstehjelp Les publikasjonen
- Datamaskinen til begjær eller besvær? Om selvregulering, motivasjon og læring i det moderne klasserommet
- Enabling AI capabilities in government agencies: A study of determinants for European municipalities
- Nær og fjern. Læreres erfaringer med digital hjemmeskole våren 2020. Les publikasjonen
Annen formidling
- Professional Digital Development among Teachers in 1:1 Schools – Skills, Collaboration, and Needs.
- Vet vi nok om skjermbruk til å fjerne mobilene?
- Et forskningsbasert (skrå)blikk på bruk av digitale læringsteknologier i skolen
- Jeg tror jeg hadde valgt annerledes hvis jeg hadde sett dette først
- Intervju om forskningsprosjektet "Jobbobservasjon i VR"
- Intervju om bruk av VR i utdanningsvalg i ungdomsskolen
- Frykten for ny teknologi i skolen er overdrevet
- Læringsbrett til alle elevene - erfaringer fra en helt vanlig kommune
- Læringsbrett til alle elevene – erfaringer fra en helt vanlig kommune
- Skjermbruk i skolen er ikke problemet